_____
Replies to this thread:

More by _____
What people are reading
Subscribers
Subscribers
[Total Subscribers 1]

Rahuldai
:: Subscribe
Back to: Kurakani General Refresh page to view new replies
 हैन कमरेड, आफू राजा हुन नपाएर राजतन्त्रको विरोध गरेको हो कि कसो ?--- खगेन्द्र संग्रौला
[VIEWED 2786 TIMES]
SAVE! for ease of future access.
Posted on 03-19-15 6:14 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 


आवरणमा पुतली, भित्र झुसिल्किरो

२०७१ चैत ५ गते १४:३८ मा प्रकाशित

- खगेन्द्र संग्रौला

काँकरभिट्टाको कला-साहित्य मेलाले जगाएको बौद्धिक घर्षणको अर्थपूर्ण प्रतिध्वनि राजधानीका छापाहरुमा अझै गुन्जिँदै छ । यो अझै अलि दिन चल्ला । तर, आज भने मेरो कुरो अर्कै छ । यी घटना उही मेलाको निम्तोमा जाँदा दृष्टिगोचर भएका हुन् । घटना उति सुन्दर छैनन् । त्यसो त हाम्रो जीवन नै उति सुन्दर कहाँ छ र !

काठमाडौंबाट विलम्ब गरी उडेको विमान चन्द्रगढी विमानस्थलमा घ्याच्च बस्यो । हामी विमानबाट ओर्लियौँ । हामी साथीसँगी चारजना थियौँ । डा. देवेन्द्रराज पाण्डे, प्रा. कृष्ण खनाल, एकजना औतारी मानव र म ।

Davendra-raj-Pandey-and-Pradeep-giri

सम्मेलनका क्रममा कांग्रेस नेता प्रदिप गिरीसँग कुराकानी गर्दै देवेन्द्रराज पाण्डे

 

विमानस्थल अगाडि बाटा दुईवटा थिए । एउटा भीआइपीहरु भीआइपी कक्षतिर जाने विशिष्ट बाटो, अर्को भूइँमान्छेहरु हिँड्ने सादा बाटो । भीआइपीको बाटो समात्दै औतारी मानवले भने- ‘यता जाउँ, यता ।’ प्रत्युत्तरमा लौराले भूइँमान्छेको बाटो देखाउँदै डा. पाण्डेले गिज्याए- ‘त्यता होइन, यता ।’ औतारी मानव सुनेको नसुन्यै गरेर सुमुसुमु अघि बढे । जाओस् अन्तरे भनेर हामी आफ्नो बाटो लाग्यौँ ।

जनपथ हुँदै अघि बढ्दा माथि भीआइपी कक्षबाहिरको सानोतिनो खल्बली मेरा कानमा आएर ठोक्कियो । दम्भी मुद्रामा भीआइपीको बाटो समात्ने ती औतारी मानव एमाओवादी थिए । शायद कर्तव्यपरायण प्रहरीलाई ती यसरी थर्काउँदै थिए- ‘हेर, म लर्तरो मानिस होइन । म एमाओवादी नेता हुँ । नेता, अझ त्यसमाथि संविधानसभाको माननीय विधायक म । तसर्थ म अति विशिष्ट व्यक्तिलाई खुरुक्क खोल् यो अति विशिष्ट कक्षको ढोका । नत्र…..।’

हैन कमरेड, आफू राजा हुन नपाएर राजतन्त्रको विरोध गरेको हो कि कसो ? यो त चोर्ने मौका नपाएर चोरीको विरोध गर्ने चोरीउन्मुख चोरको जस्तो चरित्र पो भयो लौ

डा. पाण्डे व्यङ्ग्यको सूक्ष्म कलामा औधी कुशल छन् । ठट्टैठट्टामा ती कति-कति गहिरा कुरा भनिभ्याउँछन् । हामी यात्रुहरुको लस्करसँगै जनपथमा हिँड्दैछौँ । हिँड्दा-हिँड्दै पाण्डेजीका मुखारविन्दबाट ब्यङ्ग्यको पर्रा छुट्न थाल्यो । मलाई हेरेर तिनले भने- ‘भाइ, म त यसै बुर्ज्वा उसै बुर्ज्वा । उता भीआइपी कक्षतिर सवारी हुने महापुरुषचाहिँ सर्वहारा । यता म बुर्ज्वा बूढो राजीखुशीले लौरो टेकेर लुखुर-लुखुर जनपथमा, उता कोमल देह भएका सर्वहारा प्रभु आरामदायी भीआइपी कक्षमा । खै, कसरी पो बुझ्ने हो यो जटिल जिन्दगीलाई ? हे हरि !’

पाण्डेका लबजमा नरम तर अर्थमा खरा कुरा सुनेर खनालजी मुसुमुसु हाँसे ।

जो एक्लै शानका साथ भीआइपी कक्षतिर लागे, ती बृद्ध, रोगी र अशक्त किमार्थ थिएनन् । बरु ती त उमेरदार, स्वस्थ र सशक्त पो थिए । उमेर, सार्वजनिक चिनारी र वरियताका हिसाबले भीआइपी कक्षतिर लाग्दा गाल नपर्ने पाण्डे दाज्यैज्यू यता भूइँमान्छेको लाममा एकाकार भए । उता औतारी महोदयले भूइँमान्छेको गोलोबाट बेग्लिएर राजसी औतार धारण गरे ।

लौराको सहाराले हिँड्ने पाण्डेलाई धूलामा छाडेर आफू एक्लै भीआइपी कक्षतिर सोझिन एमाओवादी माननीयलाई लाज लागेन । ती औतारी मानवको लज्जाहीन ताल देखेर मानौँ लज्जा स्वयं लज्जित भयो ।

खगेन्द्र संग्रौला

खगेन्द्र संग्रौला

को हुन् यी औतारी एमाओवादी माननीय ? मलाई आवरणमा यी मानव आदर्शप्रेमी र अपेक्षाकृत सुन्दर लाग्थे । यो उनका विचारहरुबाट मेरो मानसमा बनेको उनको बिम्ब थियो ।

यी मानव लेखनीमा वा वार्तामा वर्गका कुरा गर्थे । आफ्नो पार्टी वर्गका कुरालाई तल र जातिका कुरालाई माथि पारेर मार्क्र्सवादबाट चुक्यो भन्ने यिनको जिद्दी मैले कति कतिपटक पढेको र सुनेको हुँ । त्यतिमात्र कहाँ र ? आफ्नो पार्टी सादा जीवन र उच्च विचारबाट विचलित भयो भन्ने यिनको ठहर पनि मैले घरिघरि नपढेको र नसुनेको होइन । मलाई लाग्थ्यो, यी मानिस अध्ययनशील र विचारवान् हुन् । र, मलाई यो पनि लाग्थ्यो, यी मानिसले श्रमिकवर्गीय विचारधारा र राजनीतिको उदात्त आदर्श बिर्सेका छैनन् ।

खलिप्सा र भोगलिप्साका मुखेञ्जी आदर्श खतरामा परेका समयमा आदर्शको बीउ जोगाउने यत्न गर्नु ठूलो कुरा हो । त्यसैले म यिनलाई आदर्शको बीउका बिरलाकोटी रक्षक ठान्थेँ । तर अहिले सुन्दर आवरणभित्र लुकीबसेको यिनको अर्कै औतार पो प्रकट भयो । आवरणमा पुतली, भित्र झुसिल्किरो भनेजस्तो !

काँकरभिट्टामा अर्का झनै चर्का औतारी प्रकट भए । माथि डायसमा सम्वाद कार्यक्रम चल्दै थियो । तल विशाल दर्शकदीर्घा श्रोतागणले खचाखच भरिएको थियो । संवादकर्ताहरु संवादमा मग्न थिए, र श्रोताहरु थिए श्रवणमा एकाग्र । यस्तैमा प्रकट भए अर्का औतारी मानव । गलामा अँगालाभरिको सयपत्रीको माला छ, अनुहार जीवनहीन छ, स्पन्दनहीन छ, संवेदनाहीन छ, लज्जाहीन छ । त्यो बिबाहमण्डप थिएन, न त ती औतारी दुलाहा थिए । त्यो मूक प्रजाहरुको भीड थिएन, न ती औतारी राजा थिए । तैपनि ती मालाधारी मानव लोकलाई माला देखाउँदै दुलाहाको वा राजाको अभिनयमा प्रस्तुत भए । ती चाइने एमाले थिए ।

ती औतारी कुशासन र भ्रष्टाचारको बिगबिगी भएको संसदमा सांसद भइखाएका, मन्त्री भईखाएका जीवात् थिए । पार्टीका समर्थक वा भक्तले आदरभाव व्यक्त गर्न तिनलाई माला लगाइदिए हुनन् । यो बुझिने कुरा हो । र, यो आपत्तिजनक कुरा पनि होइन । तर गलाको माला सभ्य समाजसामु लगाएको लगायै गरेर प्रदर्शन गरिने जिनिस किमार्थ होइन । त्यो लगाइन्छ, आदर ग्रहण गरिन्छ र तत्काल फुकाइन्छ । त्यो लगाइराख्ने त काठको हनुमानले पो हो ।

काँकरभिट्टामा एमालेका निर्जीवतुल्य हनुमानश्रीले सारा लोकका मुखेञ्जी दुदुई घण्टासम्म त्यो लगाइराखे ।

दर्शकदीर्घाको अघिल्लो लहरमा डा. पाण्डे, प्रा. खनाल र अरु केही पाका मानिस बसेका थिए । तिनले मालाधारी औतारीलाई स्तब्ध मुद्रामा ट्वाँ परेर हेरे । यो को हो ? कहाँबाट आयो यो ? र, यसले यो के गरेको हो ? यो मालाधारी सद्दे मनुवा हो कि खुस्केट दुखिया हो ?

लोकले भीआइपीमार्गी कमरेडको बडप्पनको दृष्टान्तलाई अघि सारेर सकल माओवादीलाई सोध्छ- हैन कमरेड, आफू राजा हुन नपाएर राजतन्त्रको विरोध गरेको हो कि कसो ?

हो, तिनका विस्मित अनुहारमा यस्तै भाव झल्केको थियो । मालाधारी एमाले शिष्ट मानिसहरुको त्यो गोलोमा एक्ले ढेडुजस्ता देखिए । त्यो ढेडु, जो आफ्नो दुच्छर चरित्र, असामाजिक मिजास र मैमत्त अहंकारका कारण बथानबाट हटक हुन्छ, र अर्घेलो भएर वनमा लिन्ठिङ-लिन्ठिङ एक्लै घुमिरहन्छ ।

oli n prachanda

यी दुई पात्र अर्थात् भीआइपी एमाओवादी र मालावाले एमालेको प्रवृत्ति उस्तै हो । अर्थात् पात्र दुई, प्रवृत्ति एक । आफूलाई कम्निस्ट भन्नेहरु सादा जीवन, उच्च विचारको बखान गरेर कहिल्यै थाक्दैनन् । यी दुई औतारी पनि नथाक्दा हुन् ।

कम्निस्ट र भूइँमान्छेको सम्बन्ध माछा र पानीको सम्बन्धजस्तै हो भनेर कम्निस्टहरु कहिल्यै थाक्दैनन् । यी दुई औतारी पनि नथाक्दा हुन् । तर, आचरणमा यिनले जे देखाए, त्यो यिनका मीठा कथनीसित कतै मिल्दैन । यी दुई औतारी आफूलाई भूइँमान्छेभन्दा उच्च, विशिष्ट र महान् ठान्छन् । त्यसैले त एउटालाई भीआइपी कक्ष नभई भएन, अर्काले मालाको प्रदर्शन गर्न हत्ते हाल्यो ।

यो भीआइपी कक्ष र यो माला असमानताको द्योतक हो । यो निःसन्देह उच र नीचको निशानी हो । यसबाट म ठूलो, तँ सानो, म माथि, तँ तल, म विशिष्ट, तँ निकृष्ट, म मान्यजन, तँ मानविहीन, म दर्शनीय, तँ दर्शनार्थी, म पूजनीय, तँ पूजक आदिको दूरी र विभेद उत्पन्न हुन्छ ।

आखिर हिजो राजा पनि त यसै गथ्र्यो । ऊ आफू र प्रजामाझ दूरी, उचनीच, विभेद र पृथकताको निर्माण गथ्र्यो । र, सबैको मान-प्रतिष्ठा हरण गरेर र शीरमा अहंकारसूचक श्रीपेच लगाएर ऊ एकलासको उच्च सिंहासनमा गजक्क परेर बस्थ्यो । र, ऊ आफूलाई सर्वसाधारण नरनारीभन्दा श्रेष्ठ ठान्थ्यो, र ऊ स्वघोषित विष्णुको औतार थियो ।

माओवादीको उत्पाती उथलपुथलले राजतन्त्रको जग मानिने नरभक्षी सामन्तवादलाई जरैदेखि हल्लायो भनिन्छ । यो सत्य पनि हो । यसमा माओवादीहरु गर्नुसम्म गर्व गर्छन् । सामन्तवादलाई त्यसरी हल्लाउने माओवादी आफूभित्रचाहिँ कतै केही हल्लिएन कि कसो ? माओवादीले राजालाई सिंहासनबाट मिल्काएको श्रेय दाबी गर्छ । यो दाबीमा दम छ । तर, मिल्काएको किन ? आफैँ राजा हुन ? आफूलाई भूइँमान्छेबाट बेग्ल्याएर भीआइपी कक्षमा भित्र्याउने माओवादीले देखाए त चरित्र !

पुरातनपन्थी बृद्ध एमालेका कुरा नगरुँ । तर, लोकले भीआइपीमार्गी कमरेडको बडप्पनको दृष्टान्तलाई अघि सारेर सकल माओवादीलाई सोध्छ- हैन कमरेड, आफू राजा हुन नपाएर राजतन्त्रको विरोध गरेको हो कि कसो ? यो त चोर्ने मौका नपाएर चोरीको विरोध गर्ने चोरीउन्मुख चोरको जस्तो चरित्र पो भयो लौ ।

आखिर यही त हो आवरणमा पुतली, भित्र झुसिल्किरो भनेको ।

- See more at: http://www.onlinekhabar.com/2015/03/254329/#sthash.kRslvgW6.dpuf

 
Posted on 03-19-15 9:00 AM     [Snapshot: 110]     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

स्वर्गीय प्रम भट्टराईको जन्म दिवसमा बधाई ज्ञापन गर्न गएका एमालेका उच्च नेताको गलामा भट्टराइ बाको भन्दा ठुलो सयपत्री फूलका मालाले भरिपूर्ण थिए : म अनुत्तरित थिए अनि, साझामा यो कुरा पनि उठाएको थिए यो माला प्रेम के हो भनि ? आज उत्तर पाए | मुरी मुरी धन्यबाद संग्रौला ज्यु लाइ ?
 
Posted on 03-19-15 9:51 AM     [Snapshot: 160]     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

सायद गालि शिरोमणिले पहिलो पटक कमरेडहरुको उछित्तो गरेको यो पहिलो अवसर हो !
 
Posted on 03-19-15 10:00 AM     [Snapshot: 180]     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

यो बुडोको दिमागको उपचार भएछ क्या हो ?
 


Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.

YOU CAN ALSO



IN ORDER TO POST!




Within last 30 days
Recommended Popular Threads Controvertial Threads
TPS Re-registration case still pending ..
मन भित्र को पत्रै पत्र!
Why Americans reverse park?
They are openly permitting undocumented immigrants to participate in federal elections in Arizona now.
Driver license help ASAP sathiharu
ढ्याउ गर्दा दसैँको खसी गनाउच
TPS Reregistration and EAD Approval Timeline.......
nrn citizenship
जाडो, बा र म……
Changing job after i-140 approval
Trasiting through Istanbul, Turkey
lost $3500 on penny stocks !!!
Is this a progressive step?
Nepalese Students Face Deportation over Pro-Palestine Protest
Nepali **fake** Veterans. Be aware!!
whats wrong living with your parents ?
NOTE: The opinions here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com. It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it. - Thanks.

Sajha.com Privacy Policy

Like us in Facebook!

↑ Back to Top
free counters